tirsdag 18. november 2008

Flere gode nyheter

Den gode legen fra Bærum sykehus har ringt og gitt beskjed om at blodprøvene er fine. CA125-faktoren ligger pent på 13, blodprosenten er på 100 og resten var storveis, så her er det bare å være fornøyd. Det er jeg da, også. Jeg plages litt av novembermørket, men nå har jeg satt meg under sollampen, så da går det nok bedre.

Yogaen er jeg veldig fornøyd med. Timene skaper både ro og forståelse for hva som for tiden skaper uro. Ellers har jeg latt meg lokke til å bli medlem av Elixia igjen, delvis skyldes det lokkingen, delvis at det ble så glatt på mine vanlige stier da snøen falt for noen uker siden. Det blir spennende å se hvordan det fungerer. Minste datter og jeg svømmer hver fredag. Det er en fin måte å avrunde uka på. Hittil har jeg svømt fortere enn henne, men jomenmeg svømte hun fortere enn meg på fredag. Teknikken hennes har blitt bedre og det viste seg naturlig nok i større fart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar