onsdag 29. oktober 2008

Jippi

I går var jeg til kontroll på Bærum sykehus. Det var skjøvet fram noen dager. Jeg har ennå ikke tatt blodprove, men selve undersøkelsen var positiv, så nå har jeg tre måneders behandlingsfri igjen. Jippi! 

I dag laver snøen ned. Det er veldig vakkert, men også litt upassende ettersom vi ikke har satt inn hagemøblene ennå. Det minner meg om et herlig lite dikt Finn Carling hadde i Dagbladet en gang. Dessverre husker jeg ikke diktet nøyaktig, men hovedpoenget var at det ikke hadde noen hensikt å sette inn gressklipperen, for det blir jo sommer snart, likevel... Jeg har også tatt fram lyslampen, så vi kan forebygge noe av den vanlige høstnedturen. 

Ellers sitter jeg og skriver rapport fra et prosjekt som skal avsluttes denne uka. Det er både artig og litt mye. Det er rart hvordan i utgangspunktet overskuelige skriftlige oppgaver har en tendens til å vokse mellom fingrene på en. Men jeg er i godt humør og gleder meg til å få det ferdig, så dette skal nok gå bra. Ha en herlig dag, du som leser dette!

1 kommentar:

  1. yipee indeed!
    I had no idea you were still, I thought it was all in remission.....
    and omg i have just read over all the blogs over last 2 years, phew what you have been through my dear guerilla.......
    yes it is my b/day tomorrow, last one b4 i am 60.I'm looking after my doddery ageing mum this week at my sister's as everyone else is away: Ann sailing in Turkey, Kirsti working at Eden Project, Fred at his frigging father's.
    I've moved away from my wonderful house by the sea to live in mum's ex-house in Croydon for 2 years while fred goes to The BRIT School. i didn't need to be reminded how i dislike living in suburbia. i'm supposed to be writing my cv online right now (don't laugh, but for a job in ikea!) but i got sucked into your life in norge....
    lots of love to you and ellenmormor, i do actually think of you all at vollen often
    xxxxjanet

    SvarSlett