mandag 6. juli 2009

Telefon

I dag fikk jeg tak i dr. Kærn som ennå ikke hadde fått svar fra Gaudernack. Hun mente at jeg, på eget ansvar, kunne reise til Kiel. Jeg foreslo en poliklinisk samtale ettersom den forrige behandlingen ikke egentlig er oppsummert og det var hun enig i. SÅ nå har jeg en time 20. juli og til den skal hun prøve å få med Gaudernack. Sannsynligheten er at han er på ferie, selvsagt, men da får jeg i alle fall snakket med henne. Hun sier at hun selv ikke har forutsetninger til å vurdere behanlingstilbudet i Kiel og derfor må høre hva Gaudernack, som er spesialist påp området, mener. Men det var faktisk i mars de skulle ha snakket sammen. I dag skriver vi 6. juli. Sukk. Jeg har sendt enmail til professoren i Kiel og så godt jeg kunne fortalt om situasjonen og bedt om en time i august. Så kan jeg ha sommerferie en stund til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar