torsdag 22. oktober 2009

Som det måtte gå

I dag kom avslaget på søknad om økonomisk støtte til behandlingen i Kiel. Jeg tror kanskje ikke jeg skal lese hele, for det er vanskelig å ikke bli provosert av utsagn som at "det finnes adekvat behandling for eggstokkreft i Norge". Ja, den behandlingen som jeg har døpt til "styrt avvikling" finnes selvsagt. Jeg sier ikke mer.

Ellers begynner jeg å føle meg litt gammel i kroppen. Jeg har begynt å svømme igjen, men det er en stund til kondisen og muskulaturen oppfører seg slik de bør. Om de noen gang kommer til det. Sannsynligvis burde jeg trene mer (er det flere av dere der ute?), men jeg har travelt med toving og maskinstrikking og slike viktige saker for tiden, så da blir det bare tur med hunden og litt svømming.

4 kommentarer:

  1. Hei igjen Trine,
    Jeg må nok medgi at jeg heller ikke trener. Men jeg elsker å gå turer i marka. Gikk til Grønland fra Vestmarksetra nå søndag - i øsende regnvær.

    Og jeg liker også å svømme. Regner med at du drar til Risenga? Om du sier i fra neste gang du skal dit kanskje vi kan slå følge?

    SvarSlett
  2. Hei Trine! Sist gang jeg prøvde dette var i fjor jul! Jeg skrev i sikkert en halvtime, og så ble alt slettet. Derfor lager jeg en testkommentar før jeg lager en hel epistel.

    Klem fra Sunniva

    Ps.Hmmm. Nå sier bloggen at nettadressen min inneholder ulovlige teg..akkurat. Jeg registrerer meg som anonym, men nettadressen min er sunnimx@mac.com. (ny)

    SvarSlett
  3. Yess! Det gikk! Trine, jeg har falt i fra i en evighet! Jeg hadde en periode hvor jeg ikke hang helt i sammen. Og så gikk tida, og så ble det bare vanskeligere å ta kontakt. Men nå har jeg tatt meg selv i nakken, og du var blant de øverste på lista mi. Det er desverre etpar til som heller ikke har fått den oppmerksomhet de fortjener. Kort referat:
    -Familen er fulltallig installert i eget hus (kjøpt i fjor) på Hvasser. M. nydelig hage. Inkludert den nå heldigvis ikke fullt så Bolde Fader. Pusser opp, har ikke tid til sånt, men ikke penger til noe annet. Jobber 10timersdager på Joker 3-4 dager i uka. Koser meg med LITT freelance design, teaterrelatert, som er spennende jobber. Plan for fremtiden: søke fast designrelatert/språkrelatert jobb i Tønsberg. Motto: Må jo ha tid til litt yoga også, da...Har tenkt på deg, og nå gjør jeg no med det. Har vært innom nettsiden din innimellom. Heisan! Der var du jo! Skifter medium....

    SvarSlett
  4. Hei Trine
    Har jo visst om bloggen i lang tid, men har aldri vært på blogg før nå. Det skal jeg jo fortsette med, ialle fall på bloggen din -:). Jeg nevnte jo berlin til deg i mail og så vips så er du der igjen.
    hilsen
    Arne

    SvarSlett