tirsdag 3. oktober 2006

Status

I går morges døde Truls Frogner som er gift med med skolevenninne Astrid. For kort tid siden døde Maria Thommessen, en slektning jeg aldri har kjent. Begge døde altfor unge og av kreft. Det berører meg sterkt, men på en mindre fryktsom måte enn før. Jeg tror ikke jeg vil skrive mer om dette nå, men det ville glede meg om du som leser dette også kan sende en tanke til Truls og Maria.

Min dag har vært fyllt av venting og samtaler på Radiumhospitalet. Ingen konklusjoner er nye: Jeg har respondert godt på cellegiftbehandlingen før operasjonen, operasjonen er vellykket og jeg har hatt det greit postoperativt (sier de!). Neste evaluering blir etter avslutningen av de planlagte tre cellegiftkurene, rettere sagt 27. november. Fram til da er det min oppgave å bli bedre. I dag har jeg gått en tur i skogen og på småveier her i Vollen. Så jeg er i gang. Et kjøkkenskap til har blitt ryddet. Bittelitegranne jobb er gjort. Jeg er sykemeldt 75% i oktober i håp om at jeg kan vende tilbake til noen av prosjektene mine etterhvert som kreftene kommer tilbake. Foreløpig er farten meget lav, men jeg tror på bedre dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar