torsdag 28. september 2006

Fra slaktebenken

I dag har jeg ligget som et slakt på benken, dvs. sofaen, og knapt orket noe. Tirsdag fikk jeg cellegift og samme kveld fikk jeg litt for gammel røkefisk av min kjære mann. Kombinasjonen er ikke å anbefale. Jeg sier ikke mer. Men takket være hyggelige telefoner, krimhørespill på øret og alminnelig oppvartning fra familien, er jeg nå i det minste kommet gjennom dagen og blitt i stand til å skrive dette. Og herfra kan det bare bli bedre!

God nyhet: Analysen etter operasjonen viser ingen spredning til lymfekjertlene. Til gjengjeld var det kreftceller i alt annet som var fjernet, til og med blindtarmen. Det sitter igjen noen "korn" i bukhinnen som det er meningen at cellegiften skal ta knekken på. Vi satser på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar