mandag 25. september 2006

Framdrift

Det går litt framover hver dag. I dag er "stingene", dvs. metallstiftene som holdt såret sammen, tatt på Bærum Sykehus. Blodprøvene viste at det er greit å gå i gang med 4. cellegiftkur i morgen. Jeg tok også en CT som skal vise status etter operasjonen. Alt i alt fikk det dagen til å gå. Jeg hadde en full "arbeidsdag" på Bærum sykehus i dag.

Når det gjelder sykehusoppholdet i forbindelse med operasjonen, kjenner jeg mest behov for å legge det bak meg. Jeg skal skrive et brev til Radiumhospitalets ledelse og beklage ordningen med å helgestenge gynekologisk avdeling, som medfører at vi pasienter flyttes fra en avdeling til en annen. Jeg opplevde det som både ubehagelig og farlig nær det uforsvarlige. Ellers er jeg, som så mange andre, veldig imponert over sykepleierne. De må en en svært sammensatt og bred kompetanse for å kunne gjøre jobben godt og forbausende mange har nettopp det. Fantastisk med et personale som er på pasientens side!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar