torsdag 8. mars 2007

Utsettelse

Det ble ikke kontroll på Bærum Sykehus i dag. De hadde ikke leger (!), så jeg må vente til mandag. Heldigvis har jeg for lengst ringt og fått vite ca 125-tallet mitt. Det skal være under 35 og er 10. Dermed er jeg ikke det minste redd for hva de skal fortelle meg på Bærum og kan utmerket godt vente noen dager på å få vite det.

Ellers har hele uka gått med til legebesøk, men ikke for meg selv. Ellen Emmerentze skulle opereres i foten mandag morgen på Martina Hansen, men ble sendt hjem av opererende lege som mente at hun var for ung. Etter først å bli henvist til operasjon og deretter få operasjon avslått, hadde vi behov for å skaffe oss oversikt. Heldigvis fikk vi time hos en av fastlegens kolleger samme dag. Han sendte oss videre til ny røntgen og uttalelse på NIMI (Norsk Idrettsmedisinsk Institutt). Vi klarte mirakuløst nok å få time begge steder dagen etter. To dager har vi vært hos NIMI som nå søker om operasjon på Lovisenberg. Jeg går ikke nærmere inn på saken her, men det er en uenighet blant legene om hva som er klokt å gjøre. Henrik Hofgård på NIMI forklarte situasjonen på en svært forståelig måte, så nå føler vi at vi vet hva som er valgene. Og vi har altså falt ned på operasjon. Så får vi se hva de sier på Lovisenberg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar