torsdag 22. april 2010

Energi

Jeg fikk ikke feber etter siste vaksine, men var matt og uten min "vanlige" (altså, vanlig de siste månedene) energi helt fram til reisen til Nice, hvor jeg sitter nå. Noen forkjølelsessymptomer, som hes og litt vondt i brystet, også. Her føler jeg meg pigg igjen, men det er jo heller ikke akkurat krevende å være ferierende. Avreisen gikk over stokk og stein siden alle flyreiser i Europa hadde vært kansellert i flere dager pga askeskyen fra Island. Jeg var så sliten mandag kveld at jeg var på vei inn i søvnen kl 2230 da Ingrid ringte og sa at flyet gikk neste morgen som opprinnelig planlagt. Opp av sengen og fram med kofferten! Og nå sitter jeg her og skriver litt før jeg skal ut på morgenturen langs Promenade des Anglais. Jeg prøvde meg på litt jogging i går, men gikk over til gange ganske raskt etter å ha kjent på asfalten.  Jeg må også ha ro til å kjenne havets meditative virkning og til å se på hus og mennesker, og det får jeg best når jeg vandrer. I går med Kaizers Orchestra på ipoden, takket være min yngste datter, det var en artig blandling musikk, hav og himmel.

1 kommentar:

  1. Det høres deilig ut der nede, men jeg gleder meg til det blir en kaffetår på Vollen med utsikt over fjorden!

    SvarSlett