onsdag 18. november 2009

Rapport fra sengen

Det er bare Siris laptop som det er mulig å koble til her, så jeg har fått låne den mens hun er nede i kiosken og kjøper rundstykker. Selv er jeg pa suppe og yoghurt. Framgangen er til å ta og føle på, i går kunne jeg knapt stå på beina og i dag har jeg gått to turer i gangen her, først med fysioterapeuten og derttter med Siri. Jeg har ledninger, dvs. rør, overalt, så det er litt komplisert å gå, men det lar seg løse. Fine blomster lyser opp i rommet. Ute uler vinden rundt hushjørnet og det regner, så det er like greit å holde senga. Takk for alle varme hilsener!

4 kommentarer:

  1. Så godt at høre, Trine :-)
    Håber det fortsætter i samme takt.
    K.h.
    Annette

    SvarSlett
  2. Da iawn!
    just picked a bunch of yellow forsythia and orange nasturtiums for you - it is sitting on the little kitchen table sending out hurrahs!
    x jan

    SvarSlett
  3. Hurra!!! Tenk at du har vært oppe og gått allerede!!! Så flott!!! Stoooor klem fra Eli

    SvarSlett
  4. klem til verdens aller tøffeste og fineste mamma

    SvarSlett