tirsdag 11. januar 2011

Gode nyheter

Som vanlig rydder den utmerkede stipendiaten opp. Hun ringte i går og hadde nå dato for leukaferese, dessverre først 2. februar, men det var da i alle fall en dato. Siden dette "bloduttaket" har blitt så forsinket, må jeg inn og ta nye blodprøver 19. januar. Men det går jo greit. Etter leukaferesen skal det gå to uker før jeg kommer i gang med vaksinene, som skal gis en gang i uka i fire uker, om jeg har forstått dette riktig.

Det er en lettelse å være i gang, selvom prosessen, jeg hadde nær sagt som vanlig, er forsinket.

I dag skulle vi vært i Stortinget, men stortingsrepresentanten vi skulle treffe, har blitt syk. Dermed er møtet utsatt noen uker. Det er kanskje bra, for vi var slett ikke ferdig med å samle informasjon til å underbygge opplegget vi skal presentere. Jeg tar imidlertid en liten pause fra dette arbeidet i dag. Høyre skulder og arm er ikke særlig glad i lange timer foran pcen eller med strikketøyet, så det virker lurt å ta litt hensyn til det. Det besynderlige er jo at nettet stort sett har fungert siste døgn. Det tyder på at spenningen er høyere. Kanskje det varmere været fører til at forbruket av strøm er lavere? En skulle tro det.

Det er med andre ord en ganske vanlig hverdag her hos meg.

1 kommentar:

  1. Hei igejn. Ja lav spenning er ingen spøk, det er ødeleggende for ethvert nettliv.
    Godt at du kommr igang på RH, ble så gald da du omsider fikk beskjeden. Pass på arm og skulder, gamle "musearmer" har en lei vane til å dukke opp igjen!!! Ibux kan være løsningen for meg når armen gnager om natten, men vel ikke noe du vil velge. Hils din gode mamma, min blir 96 neste uke, og vis kal feire henne på hjemmet søndag ettermiddag med kake og Baileys. Klem Lise i Lia.

    SvarSlett