fredag 28. januar 2011

Hva sier blodprøvene?

Blodprøvesvarene sa ikke meg noe særlig, men takket være Michelle hos Nutrional Solutions ble jeg litt klokere. Blodsukkeret mitt er nå som det skal være. Det bør være lavt, ingen grunn til å fore kreftcellene med sukker. Fibrinogentallet var også bra, hun kalte fibrinogen "a clotting factor", den bør være lav for hindre metastaser. Dessuten var CRPen, som måler betennelse, fin. Ellers må koppernivået ned og jeg må ta enda flere blodprøver. D-vitaminnivået er for lavt og det er nødvendig å teste calsiumnivået for å se om jeg tåler å øke dosen med D-vitaminer. Kanskje det var en ide med en tur til litt sol?

Ellers er en kjær slektning av meg på operasjonsbordet akkurat nå. Det kjennes ikke bra. En operasjon som skal korrigere resultatene av en operasjon i desember. Det klinger ikke som musikk i mine ører. Men optimisme må til: Kanskje er det akkurat denne operasjonen som skal til. Det er nødvendig å håpe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar