søndag 15. februar 2009

Vinterlandet

Jeg har gått turer med Krølle nesten hver dag. Det er ordentlig vinter med masse snø og kuldegrader dag etter dag. Solen får snøen til å skinne og blinke og gjør himmelen høy og blå. Sist vi gikk tur, hunden og jeg, dundret snø fra et grantre i bakken, men fortsatt ligger det så mye snø på trærne at vinteridyllen er komplett. 

Fredag svømte jeg 1000 m som jeg pleier sammen med min yngste datter. I går gikk Sverre på ski mens jeg prioriterte å se på den yngste gå en visning for Esmod-skolen i Oslo Fashion Fair. Hun var fascinerende ugjenkjennelig som stylet og forbløffende profesjonell i utstrålingen. Etterpå gikk niese Ingrid og jeg på kafé og snakket i timevis. På hjemveien var jeg innom gode venner for å låne en bok og skravle. En fin dag, med andre ord, selv om den ikke inneholdt fysisk aktivitet av betydning. En kveld i sofaen med strikketøy og TV var ikke akkurat sportslig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar