mandag 11. januar 2010

Hjemme igjen

Soloppgangen forgyller Oslofjorden i dag og er like fin som soloppgangen over høydedragene på Finnskogen. Vi har hatt deilige dager, virkelig deilige dager, på Finnskogtoppen Helsesenter, med en perfekt blanding av lett og god mat og trening. Ikke noe pes, alt var timet slik at vi kunne sige fra det ene til det andre og innimellom sige på rommet og lese eller sove litt. Turer ut i den vakre naturen ble det færre av, ettersom kulda har vært så sterk, men vi bant nå tørkle foran ansiktet og kom oss ut et par ganger. Hver dag har begynt med vanngymnastikk, akkurat det skulle jeg gjerne tatt med meg hjem. Og så har det gått slag i slag, mye avspenning og pusteøvelser i tillegg til ulike treningsformer som core, pilates, spinning etc. Jeg føler meg styrket og klar for å gå i gang med trening i hverdagen. Motivert på en helt annen måte enn før jeg dro. Ellen Emmerentze er glad og fornøyd og har vært godt reisefølge. Hun skulle delta på alt, så hennes mor, som er litt mer unnasluntrende, fikk ingen muligheter for å droppe ut...

1 kommentar:

  1. Jeg skulle virkelig vært på Finnskogen! Tror jeg skal belønne meg selv med et slikt opphold, Trine

    SvarSlett