onsdag 6. januar 2010

Rapport fra avenskegrensa

Rekonvalesenten og hennes yngste datter nyter livet på Finnskogen. Foreløpig ikke noe trekkspillmusikk, men masse god mat (husk å begynne måltidene med råkost) og trening. I går og i dag har vi begynt dagen med vanntrening og begge dager har det vært flere andre treningsopplegg som vi har vært med på. Jeg vil ikke påstå at formen er fantastis, men jeg har overlevd med god margin så langt. I kveld er jeg litt usikker på mprgendagen, for i dag har vi hatt styrketrening med vekter og da svei det i muskler båe her og der. I dag har det vært så kaldt at vi ikke har vært ute, Men det er veldig vakkert å se ut i vinterlandskapet.

2 kommentarer:

  1. Hei vennen.
    Enda godt alt de har funnet ut du IKKE har for tiden. Dobbeltsyn, eller skjeling, latent eller ikke, er jo dessverre jeg den store leverandør av til familien. Vi er noen store lappere, og skjeler til alle kanter, særlig når vi blir trette. MEN den hodesmerten din i tillegg, liker jeg ikke. Vi har en svært god øyelge som god venn, har du funnet deg en? Staale Hultgren, som eier Bislet Øyelegesenter. Trenger du en time fort, kan du ringe meg, jeg skal hjem til dem imorgen privat og passe barn, så du han er tidligere øyelege på UIO også, og har flere flinke i sin stab. Klem Lise.

    SvarSlett
  2. Så dersom du trenger en time fort, så kan jeg hjelpe deg---
    datt ut av mine kommentarer. Det skal ikke være lett, selv for toøyde. Lise.

    SvarSlett