søndag 21. mars 2010

Turgåeren

I dag hadde jeg store ambisjoner om lang søndagstur med hunden. Men jeg hadde ikke fått med meg at det øsregnet, så nå sitter jeg her, våt og kald, etter bare 40 minutter i de vante sporene. Enda godt at det er varmt og godt inne. 40 minutter er også mosjon, heldigvis, men kroppen krevde egentlig litt mer. Jeg får håpe at jeg rekker å få meg meg flere treningstimer neste uke. Denne uka har det bare blitt turgåing. Det er nødvendig å huske på at "jobben" min er å holde meg i form.

3 kommentarer:

  1. hei,

    Jeg har nylig begynt å følge bloggen din, og synes det er veldig flott av deg å skrive så åpent om dette temaet på bloggen:-)
    Tusen takk for lån av herlige leiligheter i Berlin, i forrige uke! Legger igjen min bloggadresse under her, der ligger det en litt lengre(kremt kremt...) rapport fra Belin-tur:-)

    mvh

    Sigrid Isaksen Skodvin(datteren til Kjersti)

    www.i-choose-my-choice.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hilsen, Sigird! Nå har jeg lest bloggen din og er veldig imponert over hvor mye du har klart å stappe inn i en uke! Ekstra koselig, naturligvis, at du likte deg så godt i leiligheten vår. Flotte bilder var det, og!

    SvarSlett
  3. takk for det, hadde ikke mye lyst til å komme tilbake til kalde norge igjen...

    SvarSlett