onsdag 14. juli 2010

Kort kveldsrapport

Av en eller annen grunn måtte jeg kaste opp frokosten i dag, på tross av medisineringen. Resten av dagen har gått fint. Det har vært en deilig soldag med besøk og gode samtaler. Dessverre merker jeg nå bivirkningen nevropati, dvs. nerve-ilinger, i hendene. Det er bare en liten ting, og jeg er glad for at jeg inntil videre i alle fall ikke har fått PPE, en hudtilstand som jeg ikke kan beskrive nærmere fordi jeg ikke har hatt den, men som skal være plagsom med utslett under hender og føtter.

Ellers kan jeg glede mine lesere med at jeg har fått et brev fra øyeavdelingen på Ullevål Universitetssykehus der jeg skal få komme til behandling innen 30. november. Et likelydende brev kom i forrige uke fra samme avsender, bare denne gang fra nevrologisk avdeling, men der glemte jeg å se på datoen for for den snarlige behandlingen. Jaja.

Nå er vi billøse her på berget. Sverre tok båtmotor i den ene bilen til hytta, for den var litt vanskelig å ta med på bussen. Den andre bilen ble hentet av Viking og transportert til verksted på Rud i håp om at den kommer tilbake i kjørbar stand om ikke altfor lenge. Enda godt at vi har sykler og gode venner som har tilbudt transport. Dessuten har vi kjøleskapet fullt av mat, bær på åkeren og fisk i fjorden.

1 kommentar:

  1. Hei vennen.
    Min bil står ledig i garasjen, jeg kjører den ned til deg kveld/imorgen, vi skal ha bare en bil på turen.
    En gammel men god Yaris, og jeg legger nøklen i
    Postkassen om du ikke er hjemme.
    Punktum!
    Kveldsklem og lykke tl på BSH. Lise

    SvarSlett