søndag 20. februar 2011

Flink pike

I dag har jeg tatt meg sammen noen timer og forberedt legesamtalen på Balderklinikken på tirsdag. Jeg vil gjerne se om det er mulig å finne en lege i Norge som kan følge meg opp mht en helhetlig behandlingsstrategi som bygger på de erfaringene som jeg har gjort hittil, dvs. som kan være interessert i å jobbe videre med kombinasjonsbehandling og off-label, dvs. medikamenter som er utviklet for andre sykdommer, men som kan være virksomme mot kreft.

Jeg har samlet inn en rekke eksempler på off-label fra amerikanske kilder, som det kan være interessant å drøfte. Ellers får jeg hele tiden bekreftet at lav-karbo mat er veldig lurt, så det er bare å fortsette med det. Jeg er stolt over at jeg har klart å droppe melkeprodukter og ikke lenger savner ost, men mindre stolt over at jeg synes rødvin er så godt at det er vanskelig å slutte helt!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempeinteressert i å høre hva du får ut av møtet med Balderklinikken. Off-label behandling er et viktig tema i diskusjonen om kreftbehandling. Min mann får denne type behandling etter et besøk i USA, så vi er veldig glad for det du har skrevet i dine kritiske innspill til helsepolitikken. Hvis vi kan bidra med noe, gjør vi gjerne det! Lykke til!

    Mvh
    Susie

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne høre mere om deres erfaringer, om det er mulig. Tar du kontakt?

    SvarSlett