torsdag 17. august 2006

Blemme

Gjett hvem som kom på Bærum Sykehus i dag uten å ha spist de tablettene som skal gjøre det mulig for kroppen å akseptere cellegiften? Ingen å skylde på, det var simpelthen bare jeg som hadde glemt at pillene fantes i det hele tatt. Kanskje ikke så merkelig nå som jeg har så mange piller å huske på? Dumt, uansett. Resultatet er at neste cellegiftbehandling er mandag førstkommende. Nå tror alle, meg selv inklusive, at jeg kommer til å huske pillene søndag kveld og mandag morgen.

Enda godt at solen varmet i dag og at fjorden holdt nesten 20 grader. Jeg svømte av meg litt av ergrelsen og solen tok resten.

1 kommentar:

  1. äsch - en liten minneslucka då och då får en ju bara att bli glad över alla andra gånger när man kommit ihåg. Eller, vad var det nu jag skulle säga? hmmm jo, ja, visst ja - näää jag minns inte. Skit detsamma...


    Kram på dig från glömska hoppetossan Simone (som för närvarande glömmer allt som inte är inlagt i mobilens almanacka)

    SvarSlett