lørdag 26. august 2006

Etterlysning

Nå har flere etterlyst en oppdatering. Det er flott å merke at mange følger med!

Cellegiftbehandlingen mandag gikk helt greit. Jeg hadde husket å spise pillene mine. Mye av dagen sov jeg, simpelthen, fordi alle stoffene jeg får for at kroppen skal akseptere cellegiften gjør meg veldig søvning. Heller ikke denne gangen har jeg vært særlig plaget etterpå. Jeg spiser mine piller mot kvalmen, kjenner at det gynger litt i kroppen og tar det litt roligere noen dager, - og det var i grunnen det. Mentalt har jeg fokusert på at Ellen Emmerentze har begynt på videregående. Det er en spennende overgang og ekstra spennende fordi hun har begynt på Steinerskolen (Oslo By). Jeg har så smått brukt noen formiddagstimer ved PCen til oppfølging av prosjekter og kjent at kreftene strekker til. Dessuten har jeg vært i Kulturdepartementet og snakket om hovedfagsoppgaven min for den ansvarlige for den kommende frivillighetsmeldingen. I dag skal jeg undervise noen timer på Høgskolen i Akershus.

Sosialt har det også vært, heldigvis. Ungdomsvenninne Astrid og jeg har gått tur og svømt i fjorden, moren til vårt tyske fadderbarn har vært her med barna og Sverre har hatt med seg en hyggelig amerikansk venn hjem til middag. Og så er jeg fortsatt omgitt av mine deilige døtre, noe som ikke bare betyr selskap og samtale, men også ferdige middager og et ryddet kjøkken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar