tirsdag 5. april 2011

Begynnelsen

Dagen i dag markerte bare en begynnelse: En blodprøve, en samtale med en sykepleier og en CT med kontrastvæske og påtegning av området for strålingen. Vi ringer og gir beskjed om når strålingen kan begynne. Javel.

Ellers skal jeg ha en samtale med lege en gang i uka under strålebehandlingen. Når det altså kommer i gang. Min telefonvenn heter visst Martin Türzer, med alle forbehold om at jeg har hørt feil enda en gang, og arbeider der bare annenhver uke, visstnok, men ham traff jeg altså ikke.

3 kommentarer:

  1. Regner med at du -mellom legepratene - gafler i deg ferskfisket torsk! Hilsen Gubben! Jeg skal forøvrig til Berlin i slutten av mai. Der sees vi kanskje?

    SvarSlett
  2. Nå må de jaggu se å få opp dampen, Trine!
    Skal jeg ta med noen mafiøse jeg kjenner og ta en liten prat?
    Heier på deg!<3
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Vel overstått denne dagen. skal du da forholde deg til to leger, eller blir det din venn M.T. hver uke??? Det blir da så mange kokker, eller?
    Hvor ble det av de gamle gode faste legene fra vår barndom??
    Klem Lise i Lia.

    SvarSlett