mandag 4. april 2011

Rask oppdatering

Hvis du vil ha oppdateringer av bloggen på email, kan du trykke på "submit"-knappen over teksten. Da skal det fungere og gjør det ikke det, vet ikke jeg.

Fredag fikk jeg endelig sendt en oppdateringsmail til professor Fändrich og kort tid etter kom det et svar. Han var lei  for å høre at jeg var blitt dårligere, men mente jeg ikke måtte miste motet, for det var flere saker som kunne gjøres. Dessuten sa han at blodprøvene viste klart at cellegiften hadde lammet og delvis forgiftet immunsystemet, så det er fint at jeg ikke skal få mer cellegift. Videre skrev han at han vil ringe i dag. Utrolig mann! Han slipper ikke taket og bryr seg virkelig.

I morgen tidlig skal jeg til samtale og forundersøkelse for strålebehandlingen på Radiumhospitalet. Det blir fint å komme i gang. Nå presser tumoren så mye på endetarmsåpningen at passasjen er trang. Det endrer seg dessuten hele tiden i dårligere retning, så det er bare å komme i gang. Ellers skal jeg spare leserne for detaljer; alle vet vel hva endetarmen steller med.

2 kommentarer:

  1. Takk for oppdateringen, og fordi du oppe i alt dette bryr deg om så mye og så mange.
    Topp er du!!! Lykke til idag, nå må det slås igang igjen. Din prof. F. er så oppegående, positiv og glad i deg, og dere vil alle finne veier frem videre sammen. Lykke til idag, vennen, skal ikke plage deg, vet at du kommer på banen når du er over vann. Ltkke til med denne dagen!! Klem Lise i Lia, som takker for i går.

    SvarSlett