mandag 24. juli 2006

En god og en dårlig nyhet

Vi tar den gode nyheten først: Asker trygdekontor har vedtatt at jeg skal få 100% sykepenger basert på snittet av nettoinntekten de siste tre årene. Ikke noe å bli rik av, men mer enn jeg hadde trodd. Takk til alle som har betalt sin skatt med glede!

Den dårlige er at Radiumshospitalet ikke hadde sendt informasjon til Bærum sykehus om at jeg hadde fått en allergisk reaksjon på den første kjemoterapibehandlingen. Enda godt at jeg kan si fra selv! Det er ikke akkurat en opplevelse en har lyst å gjenta. På Bærum ordnet de opp og har nå bedyret at all informasjon er klar før behandlingen starter i morgen. Legen "min" ringte til og med og hadde funnet fram til medikasjon som jeg skal ta på forhånd i samråd med Radiumhospitalet. Flott! Så en dårlig nyhet kan snu seg til en nesten god. Men jeg kjenner at jeg blir satt ut når kommunikasjonen mellom sykehusene ikke fungerer. Da mister jeg humøret ned i støvlene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar