torsdag 20. juli 2006

Flaks i uflaks

Jeg er nå snart klar for neste runde kjemoterapi. Den begynner tirsdag i neste uke på Bærum Sykehus. Flaksen må være på min side for jeg har det alldeles utmerket! Jeg går en tur og svømmer hver dag. I går og i dag har turtempoet mitt vært "normalt", så det ser ut som om kondisen har blitt litt bedre. Det aller beste er at jeg føler meg "normal" i kroppen og har energi til å gjøre både det ene og det andre! Fem dager på hytta på Storøy med utedo gikk fint, også. Jeg hadde med antibakteriell "såpe" og prøvde å være ekstra renslig av hensyn til det antatt reduserte immunforsvaret, men levde ellers alldeles som vi pleier med morgenbad, egg og bacon-frokost og solskinn på benken, spill om kvelden og mye sosial kontakt med familien. Nå er vi hjemme under den bakende solen i Vollen. Skal en først være syk, er det jo greit å føle seg "frisk" og være på et sted som dette, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar