onsdag 26. mars 2008

Bedre og bedre dag for dag

I kveld er jeg litt oppe. Jeg har skulket min daglige tur og sittet ved PC-en på kontorpulten i stedet og jomenmeg føler jeg meg mindre trett enn de andre dagene. Men jeg tror det blir tur i morgen, likevel. Årsakssammenhengen er jo ikke helt opplagt. Jeg har vel snarere kommet lenger og lenger vekk fra dagen da giften kom i kroppen.

Det ble en vakker dag, jeg var i Oslo på et møte og etterpå lekte jeg bydame, handlet støvletter på salg og flere bøker på Tronsmo  til neste cellegiftrunde. Men så var det nok, buss hjem og en liten lur i sofaen før jeg altså fant ut at jeg skulle bruke de få kreftene jeg har på noe annet enn å gå tur.
I går kveld lånte jeg Sverre barbermaskin som har en trimmer og prøvde å barbere hodet. Bedre skinhead enn ribbet høne, det er parolen. Så nå er det skinhead! Stort sett med lue eller skjerf. Omverdenen får slippe å forholde seg til det inntil jeg har vent meg til det selv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar