tirsdag 11. mars 2008

Strålende dager

Det er som det pleier, vanskelig å tenke på å skrive når livet er morsomt og travelt! På tross av at magen, rettere sagt fordøyelsen, ikke er det den burde være, har de to siste dagene vært utrolig hyggelige. Jeg har vært på NHO Håndverks årskonferanse som menig deltaker og i dag har jeg ledet konferansen Sett=Kjøpt? Om markedsføring og salg av håndverk og design. Det kan jeg gjerne fortelle mer om, men i denne sammenhengen er det vel nok å si at det gav energi! Jeg trodde jeg skulle være utslitt i kveld, men jeg er faktisk bare glad. 

Og så er jeg så takknemlig for å jobbe sammen med så forståelsesfulle folk: Gullsmedforbundet har tatt seg av alt det praktiske med konferansen i dag. Eva, Bjørg og Harry har bestemt seg for å gi meg den tiden jeg trenger til arbeidsoppgavene i prosjektet jeg gjør for dem og er virkelig omsorgsfulle. Alle sparer meg for stress. Tusen takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar