onsdag 2. desember 2009

Ikke så mye å skrive hjem om

Jeg tenker at det skjer jo ikke så mye her, akkurat, men glemmer nok mine venner, da. Akkurat nå ligger en liten stripete katt på skrivebordet og sover mens jeg skriver. Hun har flyttet ned til oss nå og fyller ganske mye av tiden. Inn og ut, lære å gå på kattesanden, bli kost med så hun kan bli en kosekatt etc etc. Ellers er jeg heldig som har hatt mye besøk. Skravling er en utmerket akitivitet for rekonvalesenter. Da kan jeg sitteligge stille og rolig og sammen kan vi få en hel verden til å bevege seg. Det kniper nemlig litt med tålmodigheten min her. Jeg synes det går langsomt framover, enda jeg vet at det må være slik og, enda viktigere, at det faktisk går framover. For det gjør det. I dag morges har jeg dusjet på helt normal vis, for eksempel. Slett ikke verst. En stor nytelse, vil jeg si.

2 kommentarer:

  1. Hei Trine, jeg leser deg fortsatt med stor interesse! Spennende. Det tyske prosjektet var et godt valg later det til. Apropos tysk hilste jeg nylig på Evelyn Wennevold! Enke etter ham du vet. Og hyggelig at du/dere har katt. Da er ikke allergi noe problem lenger forstår jeg. Håper du slapper av nok selv om det kan bli kjedelig. Hei så lenge, hilsen Moa

    SvarSlett
  2. Hei igjen, vennen.
    Tå tiden til hjelp, tenk på hva du var gjennom, og nå kan du dusje, skrive litt og attpåtil kommer du på julebordet!!! Vi henter deg gjerne, vet du, jeg kjører jo alltid.
    Si fra om det passer for deg da. Ha en fin og god natt, en malende katt på ganget er et funn!
    Mamman til en sær rasekatt, kun pappakatt. Klem Lise.

    SvarSlett