onsdag 23. desember 2009

Utskrevet

Gode nyheter: MRen er fin - ikke noe gæern´t i hodet, og CT av brystkassa er også fin - ikke noe gæern´t i lungene. Til og med det dårlige immunforsvaret hadde tatt seg opp og blitt normalt. Det er bare skjelingen igjen, igrunnen, og den kunne lege Siri Bø ikke hjelpe meg med. Jeg føler meg friskere enn på lenge, for dette må jo bety at et helt knippe av livsfarlige tilstander ikke er noe jeg får oppleve i denne omgangen.

Så selv om jeg måtte vente lengre enn min tålmodighet strakk seg, så er jeg en glad juledame i dag. Brød har jeg bakt, og.

3 kommentarer:

  1. Sååå gott att höra!! Och bakat har du gjort! Du är helt fantastisk!
    Ha det nu så gott i julhelgen, njut och må gott, vackert vitt och lite kallt! Så skall julen vara.
    Stor kram och massor med goda tankar
    Elaine

    SvarSlett
  2. fint å høre, Trine; alt godt i 2010.

    Eric

    SvarSlett
  3. Det har vært skummel lesning, men nå ser det ut som det går riktig vei for deg? God nyttårs helg. Erik hilser også

    SvarSlett