onsdag 2. juni 2010

Jeg glemte noe

Jeg glemte helt å fortelle at dr. Kærn sa at en doktorgradstipendiat skal begynne en kontrollert studie med immunterapi til høsten, dvs. alt var klart, men de ventet på de siste tillatelsene. Hun hadde gitt navnet mitt til denne forskeren. Studien kommer ikke i gang før til høsten, sannsynligvis i september. Jeg håper det betyr at jeg får bli med på denne studien. Det ble ikke sagt uttrykkelig, men jeg tolker det slik. Hun var opptatt av at det skulle være en kontrollert studie, så "vi vet hva vi gjør".

Jeg tar ikke kamera med på sykehus. Jeg tror ikke det blir noen gøye bilder derfra, i alle fall har jeg ikke selv noe lyst til å bli minnet på akkurat de fysiske omgivelsene. Jeg kjenner at jeg kapsler meg inne i meg selv for å klare å være en noenlunde behagelig pasient.

8 kommentarer:

  1. Jeg tenker på deg, Trine. Fortsett med å vær sterk. Klem fra Ida

    SvarSlett
  2. kjære Trine, vi sender deg alle gode tanker, og håper selvfølgelig på kombinasjoen av natur og legevitenskapen og kroppens egen evne til å kjempe.

    SvarSlett
  3. thinking of you, dear trine
    xx jan

    SvarSlett
  4. Ja, det er tøffe ting som står foran deg, dine og alle vi som setter så veldig pris på deg.
    Husk da, at vi kommer når du ringer og orker å ha besøk; så kan vi lese, le, gråte eller tie, alt etter behovene dine. Håper inderlig at du får være med i de kliniske studiene her på R. til høsten med vaksinen, slik at dine krefter går med til å kjempe, heller enn å reise.
    Snart er du igang, og vi står alle rundt deg med positive tanker og god energi. Klem Lise.

    SvarSlett
  5. Käre Trine,

    Også mange hilsener til dig og din mor fra familien Kruse, der fölger din blog.

    Kärlig hilsen

    Sören

    SvarSlett
  6. Jeg vet jo ikke om du ser dette, Søren, men det var sannelig litt av en overraskelse å høre fra deg og dere! Utrolig hva disse elektroniske mediene kan føre med seg. Veldig hyggelig om vi kan få litt kontakt igjen. Min mor er 91 år og har begynt å glemme litt, men ikke viktige mennesker, heldigvis. Jeg hilser henne gjerne.

    SvarSlett
  7. Trine,

    Tak for din hilsen. Hvad er din e-mail adresse ? Jeg har fundet nogle billeder af vores oldefar, som jeg gerne vil sende til dig.

    Sören (sk@aktuariebolaget.com)

    SvarSlett