onsdag 16. juni 2010

TPå tur og på tur

Vår datter mente bestemt at dette kjærlige bildet burde offentliggjøres og det synes jeg også er en god ide. Her er vi på tur med fembøringen. I dag skal Ane og jeg på tur med Kielfergen, - "ut på tur - aldri sur" er noe vi praktiserer etter beste evne her i huset.

I går kastet jeg medisinene, dvs. jeg tok ikke noen kvalmemedisiner, for jeg ser av tidligere opptegnelser at det har fungert å slutte på dag 5. Det gjorde det også, men litt kvalme i forbindelse med måltidene var ikke til å unngå. Men gradvis blir jeg kvikkere igjen. Søndag var det absolutte nullpunkt, så nå går det bare oppover. Det er veldig viktig å spise så mye jeg orker, for nå er jeg litt for tynn. Jeg har fått matråd fra ernæringsfysiologen Jeanne Williams i USA og skal fortsatt legge om kostholdet. Jeanne Williams har spesialisert seg på rådgiving til det som herlig nok heter "cancer survivors". Yes!!

3 kommentarer:

  1. bon voyage!
    xx jan

    SvarSlett
  2. kisskisskisskiss fra hemmelig liten beundrer

    SvarSlett
  3. Hei igjen du flinke survivor.
    For et nydelig bilde, ja det lyser opp rundt dere!
    Så enda en Kieltur, med alt det inne3bærer. Du er en fighter og en survivor, om noen er det!!!!
    Vo gelder owss til St. Hans og til å se deeg og klemme3 deg.
    Husk Kvitseidsmør med ostehøvel på grovt brød og god ost. Klem Lise.

    SvarSlett