mandag 7. mars 2011

Så vet vi det

CA 125 hr økt, som nevnt, og nå har uttalelsen fra CT også kommet og der heter det at det er en klar økning i størrelsen på tumorvevet. Vi er, med andre ord, i gang igjen. Jeg har prøvd å få byttet slik at jeg får time tidligere på Radiumhospitalet, men da får jeg ikke dr. Kærn, som jeg helst vil. De setter åpenbart opp vaktlistene slik at det er lange pauser mellom hver gang en lege har poliklinikk. Jaja. Jeg har ringt kontaktsykepleier i vaksinasjonsprosjektet for å høre om tidsplanen for vaksinene, som skulle endres. Hun hadde ikke hørt annet enn at den skulle endres, ikke noe om hvordan. Nehei. Daså. Så har jeg konferert med professor Fändrich, som sier det samme som han sa i Kiel, egentlig, nemlig en kombinasjon av vaksine, hyperthermi og et off-label produkt. Til slutt har jeg tatt kontakt med danske Humlegaarden, fordi de tilbyr hyperthermi. Øverste lege ringte straks tilbake. De må åpenbart anstrenge seg litt mer i det private. Det var en interessant samtale. De som vil vite mer kan se www.humlegaarden.com. Humlegaarden er det første stedet jeg har kontaktet som har erfaring med bruk av Metformin, en anti-diabetes medisin som også dr. Raymond Chang anbefaler. På Humlegaarden bør man bo i tre uker, til en formidabel pris, men to uker kan kanskje også gjøre det. Nå skal jeg summe meg litt og prøve å finne en strategi.

3 kommentarer:

  1. Livet er utrolig urettferdig, Trine! Tenker masse på deg, dette fortjener du ikke!!

    SvarSlett
  2. ... men dette klarer du, Trine! Gode tanker fra varme Sør-Afrika!

    SvarSlett
  3. hei, jeg husker ikke helt hvordan jeg kom over bloggen din i utgangspunktet..."next blog"funksjonen kanskje?...og jeg har ikke for vane å slenge ut kommentarer hos fremmedfolk, men nå, ja, hva skal man si. Lykke til, Trine.

    SvarSlett