fredag 25. mars 2011

Torsdag

Jeg satte i gang med å vaske hus til leieboere i trygg forvisning om at jeg først skulle få intravenøs C-vitamin kl halv to, så stor var min bestyrtelse da jeg så i kalenderen rundt lunsjtid og oppdaget at jeg skulle vært der kl halv elve. Da jeg ringte, var datasystemet i stykker, og dermed også telefonen, så jeg kastet meg i bilen og kjørte inn til Oslo. Litt før sentrum fikk jeg endelig telefonkontakt og fikk heldigvis lov til å komme. Da oppdaget jeg at jeg også hadde glemt lommeboka. Utrolig. Men regninger kan sendes i posten, og snilt barn gav finansiell støtte etter behandlingen. Jeg fikk 7,5 g C-vitamin. Hun sa da gram, eller hørte jeg feil? Nå surrer jeg rundt med milligram og gram. Jaja.

Ellers er det travel helg og godt er det. Ingenting er som gode mennesker.

1 kommentar:

  1. Takk for sist, du så så BRA ut!!!Riktig flink til å leve i vilden sky, er du!! Du ser ut til å tåle C-vitaminer intravenøst, bra. Håper at Sverre fikk fisk,og du hadde en fin lørdag med nok fiske-mat.
    Spennende nå må lymfene, Trine kreftsoldat er i farta, og da må mange passe seg. Lykke til!!
    Klem fra oss i Lia, som er litt grå, men mild

    SvarSlett