onsdag 19. mai 2010

Feil retning

Det er ingen tvil om at kreftcellene er på frammarsj. CA 125 fra 12. mai var på 26. Kurven er 10-14-18-26.  CT gikk veldig greit, takket være en veldig hyggelig og dyktig radiolog. Men det var slik at jeg skulle ha drukket vann før jeg kom, på tross av at jeg hadde fått motsatt beskjed på gynekologisk poliklinikk, altså at jeg skulle drikke vannet på venterommet. Jeg hadde til og med spurt spesielt om det. - Da vet vel ikke de om det, sa radiologen. Nehei, men kanskje noen burde informere dem, da? tenkte jeg og gjorde akkurat det da jeg likevel var der for å få blodprøveresultatene. Pussig, dette, de to avdelingene befinner seg i samme hus.

Ellers ble hunden vakkert nyklippet og hadde et gjesteopphold på Grünerløkka mens jeg var på sykehuset.

I dag drar vi til Kiel og håper på en god prat med legen(e) der. Formen er ellers bra og været strålende.

1 kommentar:

  1. Hei igjen.
    God tur til Kiel, det blir en fin utseiling nå, med vakkert vårNorge rundt dere. Nyt alt du kan.
    Ja, det med vannet, jeg drakk over 1 liter hjemme før en slik prøve, så fikk jeg jammen over 1 liter til den store fæle plastmugga, og jeg ble så dårlig!!! Noe med elektrolyttbalansen, sa de, ER det ikke mulig å lage rutiner for noe så enkelt som dette da? En kan virkelig lure. Nei, en skulle ha ordnet opp litt både her og der, men NÅ er det din helse det gjelder, så full kamp mot tallene!!!!!!!
    Klem i sola Lise.

    SvarSlett