tirsdag 18. mai 2010

Skrytebilde til trøst


Jeg trøster meg selv litt i dag med å legge ut bildet av den nye sykkelen min. Den har foreløpig bare sykle fra Oslo og hjem, men forventningen om nye turer, f.eks. til butikken, er absolutt til stede.

I dag skal jeg først kjøre hunden til klipping og deretter til CT. Akkurat det siste er jeg ikke noe glad i, men det skal vel godt gjøres å bli glad i sånt, kanskje. Jeg går i alle fall til det med bok, ipod og en anelse tilkjempet ro, som det så fint heter. "Tilkjempet ro" gir det hele et preg av heltemot, ikke sant? Haha, det liker vi. Og så har jeg jo så fin sykkel.

1 kommentar:

  1. Hei vennen!
    Så er ct over, takk og lov!!
    Når får du vite noe?
    Flott sykkel, forresten!
    Når skal du til øyelegen, var det ikke i slutten av mai??
    For en deilig kveld, og så fin sol!!!
    Klem Lise.

    SvarSlett