torsdag 13. mai 2010

Gårsdagen

Jeg snakket med en ung kvinnelig lege på Bærum sykehus i går og vi ble enige om at jeg tar CT som planlagt tirsdag 18. mai. Så får jeg laget 2 cd-er av CTen, den ene tar jeg med meg til Kiel og den andre tar jeg med meg til Radiumhospitalet hvor hun skulle prøve å få time for meg i uke 21, dvs. når jeg kommer tilbake fra Kiel. Forhåpentligvis kan da professoren i Kiel konferere med sine kolleger på Radium om videre gang i saken.

Etter at jeg hadde vært på Bærum sykehus, kjørte jeg til Oslo og hentet min fabelaktige 60-årspresang, en ny sykkel, og så syklet yngste datter og jeg hjem. Vi la inn et stopp hos Bølgen & Moi på Høvikodden og spiste omelett. Fort gikk det ikke, men det var ikke så langt og umulig som jeg alltid har trodd. Det eneste skumle var alle jobbsyklistene i grønne jakker som kommer farende bakfra og ikke bruker ringeklokka før de stryker forbi i stor fart. Kondisjonen min var lite å skryte av, men det burde jeg vel ikke være overrasket over, kanskje.

2 kommentarer:

  1. what a good idea! i have a folding cycle and i must get out cycling more.
    after all the paperwork (it's not easy to die bureaocratically or cheaply)and cremation is over kirsti and i are really determined to get a fitness regime in place..so nice to have her by our side noww, but she is so devastated at nana's death
    i do hope you get your scans etc done quickly and efficiently and we await good news
    we have a big mess here right in middle/end of mum buying/selling houses ... nightmare.

    lots and lots of love from all 3 of us
    jan

    SvarSlett
  2. Hei vennen. Grattis med nye sykkel!! Mer enn imponerende at du syklet den hjem, jøje meg, jente! Du er en fighter. NÅ se det da virkelig ut som om norske fagfolk våkner og gjør dt de skal og det fort! Forstår dine verdier, og din frustrasjon, og nå er det deg og kun din form det gjelder!!! Alt annet kan andre ta seg av nå. Vi ses på turen etterpå!! Klem Lise.

    SvarSlett