torsdag 21. oktober 2010

Flink pike

I dag har jeg reist fra Hamburg til Bordesholm, så nå sitter jeg på det lille, übertyske hotellet etter en utmerket übertysk middag av viltgulasj, klöse (komper/raspeball) og rødkål, dertil mørk øl. Det var så godt at jeg måtte le av at jeg satt der og spiste akkurat det og syntes at det var toppen av lykke!

Mitt høye humør skyldtes nok ikke bare maten. I dag har jeg fått hyperthermi, dvs. varmebehandling, hvor jeg ligger i en seng og bokstavelig talt blir varmet opp. Ideen er at kreftcellene dør i varme. Jeg synes virkelig ikke at det er noe gøy og kjemper en hard kamp med meg selv for å klare det. I dag var temperaturen til slutt oppe i 38,9 og jeg er utrolig stolt over meg selv over at jeg stod løpet ut. Det koster meg absolutt en hel del. Jeg er ganske nær på å gi opp ganske mange ganger i prosessen.

Dessuten fikk jeg vaksinen i dag, så i morgen skal jeg bare innom apoteket før jeg drar til flyplassen i Hamburg. Dessverre trenger de flere blodceller av meg i Duderstadt for å lage flere vaksiner og vil gjerne at jeg reiser ned 9. november, så nå må jeg virkelig få fart på beslutningene i Norge. Jeg blir helt matt ved tanken på å reise enda en gang til Duderstadt. Jeg vil bare hjem og være i fred.

3 kommentarer:

  1. Hei du flinke jente.
    BRAVO for deg, du er utrolig flink og utholdende, men så hjelper det også!!!!!!!!
    Kan du ikke ta Duderstadt i samme sviva nå? Klarer du å få dette forsøket med vaksinen opp å stå på RH?? Er det NOE vi som er glad ideg og rundt deg kan gjøre???
    Takk for info, tøffe Trine. Festlig med den nmenyen, synes jeg ser deg, passe uskikkelig (dietten) og veldig matglad. Kos deg litt du, det MÅ være lov av og til. Idag kom de første små snøfillene, men det er 5 pluss, så det ble ikke noe på bakken. IMORGEN skal piggene på for oss som bor i Lia. Pussig med den vinterdagen, like overraskende hvert år. Fortrenging??
    Nattaklem lise.

    SvarSlett
  2. Hurra for verdens modigste mamma. E

    SvarSlett
  3. Ja, flinke Ellen E., men så har hun flotte modige døtre også!!!! Et supert 3-kløver og gode
    Sverre i ryggen. Hurra for dere alle sammen.
    Klem Lise i Lia.

    SvarSlett