onsdag 20. oktober 2010

Hørsel og Hamburg

I går glemte jeg å skrive at dagen også bød på en god nyhet. Hørselen er ikke ytterligere svekket. Det kunne nemlig hende at cellegiften Carboplatin hadde svekket hørselen enda mer. Men jeg hørte akkurat like godt - eller dårlig - som jeg gjorde på forrige hørselstest.

I dag har jeg flydd til Hamburg hvor jeg nå sitter i et deilig hus og skriver ettter å ha gått en tur på et par timer med min vertinne og hennes hund. Det gjorde godt å få litt luft i lungene. Elben stod høyt og vinden lagde store bølger. Vertskapet mitt er ute til middag, så her er stille og rolig. Bare hunden er hjemme og har lagt seg ved føttene mine foran fjernsynet. Alt jeg skal rekke i dag er å finne ut av togtidene for i morgen. Det burde være innenfor rekkevidde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar