tirsdag 26. oktober 2010

Livet suser videre

Jeg prøver nå å involvere fastlegen min i forsøket på å få vaksinebehandling i Norge. Dessverre var hun på kurs i dag, men torsdag skal vi snakke sammen. Jeg trenger noen til å føre saken min.

I dag har jeg endelig vært på trening igjen. Det trengte jeg. Dessuten har jeg gått en tur i den lave solen sammen med turvenninne Astrid. I ettermiddag skal jeg ha en telefonprat med Jeanne Wallace´s kontor, det handler om kosthold og kosttilskudd.

På vei hjem fra trening ringte professor Fändrich for å høre hvordan det går. Han sier at det ikke må gå mer enn seks uker mellom hver vaksinasjon. Får vi ikke til noe i Norge nå, må jeg til Duderstadt snarest og fortsette med den tyske vaksinebehandlingen inntil det kan skje noe i Norge. Sier han. Jeg puster tungt og tenker at det da MÅ være mulig å få til en løsning her til lands. Nå skal jeg i alle fall gjøre meg så høy og mørk jeg kan og jobbe for å få det til.

2 kommentarer:

  1. Lykke til. Det er utrolig lærerikt og givende og til ettertanke å lese bloggen din... :-)

    SvarSlett