fredag 15. oktober 2010

Ut på tur igjen - Göteborg denne gang

Mandag lege, torsdag cellegift, onsdag sprøyte (Neulasta) for å booste immunsystemet og torsdag en hel dag hjemme, gitt, før jeg i morges satte meg i den lille, blå bilen og kjørte til Moss for å hente Siri. Vi har nemlig kjørt sammen til Göteborg. Hun arbeider der, også, og reiser nedover av og til. Ettersom Göteborg er en fin by og jeg til og med har en venninne her, har vi lenge snakket om at jeg skulle bli med.

Vi kjørte i en umåtelig vakker høstdag. Den er så vakker at jeg prioriterer å gå ut i den framfor å skrive mer nå. Hah!

1 kommentar:

  1. Ja, god høsttur, du luringen. Det er deg vel unt, og flott at du tok cellegiften så fint denne gangen!!! Ser ut til at både booster, kvalmemedisinen og akupunkturen hjelper deg over.
    bare 1 til før jul!!! BRAVO. Hils datteren!
    Lise i Lia.

    SvarSlett