onsdag 3. november 2010

Fullt lys i tunnelen

I formiddag ringte jomenmeg stipendiaten og fortalte at professorene hadde hatt møte i går og blitt enige om å tilby meg vaksinasjonsbehandling etter "Compassionate Use"-regelen. Jeg hadde ikke drømt om at det skulle gå så fort. Jeg skal komme til Radiumhospitalet mandag allerede, for samtale  og blodprøver. Ny vaksine får jeg om fire uker og derfor mente hun at jeg ikke trengte reise til Tyskland for neste vaksine. Jeg ble bare så glad at jeg nesten ikke kunne snakke, så det ble ikke akkurat en lang samtale.

Jeg har skrevet mail til legene i Tyskland og fortalt om samtalen, men får vel ringe om jeg ikke hører noe. Og så må jeg undersøke om det er mulig å få hyperthermi litt nærmere heimen. Alltids noe å gjøre. Men i dag har vi feiret med champagne.

3 kommentarer:

  1. VEL FORTJENT!!
    Iath

    SvarSlett
  2. Dette er bare så BRA!!!! Stay on these roads!!!!
    Endelig skal noe bli litt lettere for deg og dine. Send bloggen din til stipendiaten!!!!!
    Dette er historisk, vet du.
    Hold all energi og ditt fokus oppe, du slipper ikke noe tak, selvom dette jo gjør det MYE lettere å være Trine, din familie og alle vi som er så veldig glade i deg. Solklem Lise i Lia.

    SvarSlett
  3. Gratulere Trine.

    Jeg ble så glad for denne nyheten.

    Elisabeth

    SvarSlett